Etusivu » Valokuvatorstai » Valokuvatorstai: Silkkaa jazzia

Valokuvatorstai: Silkkaa jazzia

Viikon aihe on silkkaa jazzia.

Olen tehnyt tämän kuvan kahdesta eri kuvasta. Jazzhahmot olen kuvannut Kauklahden asuntomessuilla missä ne olivat erään asunnon sisustusrekvisiittaa. Ihastuin sisustuksen värimaailmaan, se oli aurinkoinen, valoisa ja värikäs. Kelta/oranssi/vihreä – sävyjä joita en itse kotonani harrasta lainkaan.  Ja nuo kookkaat jazz hahmot sopivat ”lavastukseen” loistavasti –  kokonaisuus oli kuin olikin piristävä, erilainen ja  silkkaa jazzia!

Mitä taas jazziin tulee, olen enemmän tunnelmallisen jazzin ystävä. Löysin jokunen vuosi sitten Sandor Benkon ja kumpp. joita olen fanittanut siitä asti.  Petit Fleur ja  Acker Bilkin Stranger On The Shore – saavat minut nostalgisiin tunnelmiin ja toimivat aina.

Olen myöhässä haasteeseen osallistumiseni kanssa, joten en linkitä tätä postausta Valokuvatorstain sivulle. Olkoon se täällä tallessa.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s